MuJaHiDaH

Assalamualaikum.. Baru-baru nie, 11 Jun 2010 bersamaan dengan 28 Jamadil Akhir 1431 Hijriah, umurku bertambah lagi. genaplah umur ana 22 tahun..'-_-

Alhamdulillah, syukur kehadrat Allah S.W.T kerana mengizinkan ana untuk meneruskan kehidupan di atas muka bumi-Nya ini sekaligus memberi ruang serta peluang untuk mengumpul apa yang patut dikumpul..

Alhamdulillah, dengan nikmat usia ini. :) Terima kasih yang tidak terhingga kepada mak ayah, adik-beradik, saudara-mara, sahabat-sahabat dan semua yang wish kat ana. Walaupun sekadar menulis di wall facebook, YM, sms, call sambil nyanyikan lagu happy besday dan sebagainya, tapi ia amat berharga bagi ana. Ana amat menghargainya dan sangat gembira!^-^ Terima kasih juga atas doa-doa kalian. Semoga dimakbulkan Allah Taala..amin..

Semoga Allah merahmati kita semua..amin ya robbal ‘alamin.. :')

Kalau ikut kan nak post waktu tarikh besday, tapi terlalu sibuk dgn kerja2 n makan kenduri... hehe Tahniah!!! buat 3org sepupu ana yang melangsungkan perkahwinan pada cuti nie, semoga kekal ke akhirnya.. Amin..:-)

Bahagia, bersyukur kerana sudah diberi kesempatan utk hidup oleh Allah SWT untuk beribadah kepada-Nya, berdoa kepada-Nya, meminta kepada-Nya, mengeluh, bertaubat dan semuanya hanya kepada Allah SWT.

"Ya Allah semoga Engkau memberikan aku kekuatan, kehidupan, utk selalu dijalanMu, mengerjakan semua PerintahMu dan menjauhi semua LaranganMu, Tuntunlah aku agar selalu dalam JalanMu, Hindarkanlah aku dari semua godaan-godaan yang membuatku Jauh dariMu.

Dengan bertambah umur ini, Sedih rasanya kerana sudah berkurang satu tahun lagi sisa umurku….

Adakah amal ibadahku selama hidup ini Engkau terima dan adakah sudah menutupi semua dosa-dosa yang selama hidup ini aku perbuat..

"Ya Allah, Ampunilah semua Dosa-dosa yang kuperbuat selama hidup ini, ampunilah dosa2 kedua orang tuaku, ampunilah dosa2 Keluargaku, ampunilah dosa2 guruku dan ampunilah dosa2 sahabatku.. Bimbinglah kami untuk menuju Syurga yang Engkau janjikan kepada kami kaum muslimin wal muslimat.

Amiiin ya Robbal Alamin…

"Sekiranya anda mengetahui apa yang anda hadapi setelah kematian, Nescaya akan hilanglah selera anda untuk makan dan minum, dan anda tidak akan masuk ke dalam rumah untuk berteduh di dalamnya"

(Abu ad-Darda')

Wallahu'alam... Wassalam...

0 Responses

Post a Comment